Friday, May 11, 2012

Customer Appreciation Day 05/11/2012

Happy Friday. This is a Spanish Friday post. Check out Tracy's: http://latinaish.com/2012/05/11/amigos-futbol-tamales-y-agua-de-uva/ . For the English version, scroll down past the cutie.






"Niná Yenifer!!" Es Brenda, una muchacha de 15 años. Siempre se está vistiendo para impresionar pero solo tiene quatro casas que caminar. Quizas piense que va a ver Enrique Iglesias en mi tienda.
Brenda: "Tienen jugo en latte? De pera?"
Yo: "No, solo tengo jugos en botellita"
Brenda: "No en latte?"
Yo: "Solo botellas"
Brenda: "De que sabor hay?"
Yo: "Naranja y manzana"
Brenda: "Enseneme de naranja" Ahora yo estoy pensando 'como que no sabe como es el jugo de naranja?' Pero yo abrir la refrig para ensener. Quando yo mira ella, ella está mirando hacia otro lado. Hay chicos de allá. Yo esperando, hasta que finalmente ella me mira.
Brenda: "No hay pera en latte" 'Adios mio'
Yo: "NO Brenda, solo este, en botella."
Brenda: "Damelo entonces."
Yo: "Vaya. Algo mas?"
Brenda: "Churros. Dale revuelto. Yo quiero ver que hay."
Hago girar el soporte pero ella no es prestando atencion. Ella está mirando a los chicos de la calle de nuevo.
Yo: "De quale vo?"
Brenda: "Oh. Sólo el jugo"
Sólo muevo la cabeza








"Miss Jennifer!!" It's Brenda. A fifteen year old girl. She is always dressed to impress, even though she only has to walk four houses. Maybe she thinks she will see Enrique Iglesias in my store.

Brenda: "Do you have canned juice? Pear?"

Me: "No, I only have small bottles of juice."

Brenda: "Not in a can?"

Me: "Only bottles."

Brenda: "What flavors do you have?"

Me: "Orange and apple."

Brenda: "Show me the orange" Now I am thinking 'You don't know what orange juice looks like?' but I open the refrigerator to show her. When I look, she is looking the other way. There are boys over there. Finally she looks back at me.

Brenda: "You don't have pear juice in the can?" 'Oh. My. God.'

Me: "NO Brenda. Only this, in a bottle"

Brenda: "Give it to me than."

Me: "Ok, anything else?

Brenda: "Chips. Turn it around, I want to see what is there" I spin the stand, but she is not paying attention to me. She is looking at the boys in the street again.

Me: "Which one?"

Brenda: "Oh, just the juice."

I can only shake my head.

2 comments:

JenniferM said...

jaja, ¡qué divertida historia! ¿Quizás uno de los chicos se le pareció un poquito a Enrique Iglesias? :-) Ahora piensa de cuántas veces esa joven mira a los chicos durante la escuela, en vez de sus tareas... ¡y puedes entender mi trabajo como maestra!

Tracy said...

Qué cute! Ay, to be a clueless 15 year old again and looking at boys in the street ;) jajaja