Friday, October 28, 2011

Customer Appreciation Day 10/28

Once again particiapating in http://latinaish.com/2011/10/28/amigas-memorias-y-lomo-saltado/ 's Spanish Friday. For the English version just scroll down.



Esta semana la apreciación del cliente galardón día va a los 20 o los hombres de la construcción que están trabajando cerca de mi casa. No señoras, no por la razón que usted está pensando (aunque eso es una ventaja), sino porque están gastando un montón de dinero en mi tienda. Todas las cosas que son fáciles de reponer, agua, refresco y pan. No es broma, cada día de esta semana me han hecho el doble de lo que normalmente hago. Por ejemplo, un caso de 25 aguas por lo general me va a durar una semana o más, el lunes me vendió dos casos! Eso es 50 aguas en un día. Además de que se entrega a mí, así que no hay trabajo extra. Y conseguir esto: me pagan 0,06 centavos y los venden 2 por 0,25 centavos de dólar. Yo más del doble del dinero. No voy a ver los beneficios de estos chicos hasta la próxima semana ya que he tenido el doble, cuádruple y algunos de mis gastos normales, pero creo que va a ser bueno. Espero que se quedan por mucho tiempo.




This weeks Customer appreciation day award goes to the 20 or so construction men who are working close to my house. No ladies not for the reason you are thinking (although that is an added bonus) but because they are spending a ton of money in my store. All on things that are easily replenished, water, soda and bread. No joke, every day this week I have made double what I normally do. For example, a case of 25 waters will usually last me a week or more, on Monday I sold 2 CASES! Thats 50 waters in one day. Plus it is delivered to me, so no extra work. And get this: I pay .06 cents and sell them 2 for .25 cents. I more than double the money. I won't see the profits from these guys until next week since I have had to double, and quadruple some of my normal expenses but I think it is going to be good. I hope they stick around for a long time.

5 comments:

Isolated Existence. said...

Good for you! Every little bit helps! I hope they stay a bit longer so you can see a bit more profits. :-)

Here is my Spanish Friday...

http://isolated-existence.blogspot.com/2011/10/spanish-friday-revision-de-kat-von-ds.html

Jackie said...

That's excellent Jennifer! :) Is your store the only store in the neighborhood? I hope their project lasts a long time!

Lisa n Javi said...

Wow that is awsome. From what I have seen with construction work it takes the double or triple the time to do it in Mx than it would in the states. So I hope that your profits last a little bit longer.

Tara said...

How nice! Enjoy your customers and extra profits amiga! =)

Tracy said...

What good fortune to have them working nearby ... for many reasons! jajajaja